تبلیغات برتر

روش های تبلیغات برتر در شبکه های اجتماعی

تبلیغات برتر

روش های تبلیغات برتر در شبکه های اجتماعی

  • ۰
  • ۰

انجام صحیح عکاسی صنعتی از جواهرات بسیار سخت است، بنابراین مهم است عکاسی را استخدام کنید که تجربه گسترده‎ای در زمینه عکاسی از طلاجات، نقره‎جات، الماس‎ها و سنگ‎های قیمی داشته باشد. عکاسی از جواهرات را به سادگی می‎شود بد انجام داد و بسیاری از افراد هنگام عکاسی از جواهرات همانند با حوزه‎های دیگر عکاسی عمل می‎کنند یا تنها یک عکس معمولی می‎گیرند چون دانش و درک لازم برای ثبت تصاویر واقعا زیبا از جواهرات را ندارند.

 

عکاسی طلا و جواهر

 

 

این تدابیر باعث خلق مجموعه عکس‎هایی می‎شود که از نظر کیفیت تنها متوسط هستند. اغلب اوقات تولید این تصاویر ارزان است و احتمالا فکر کنید در هزینه‎های خود صرفه‎جویی کرده‎اید ولی واقعا بلایی که سر شما می‎آید کم شدن آمار فروش و از دست دادن مشتریان است.

 

هنگامی که قصد دارید یک عکاس را انتخاب کنید و اصطلاحاتی مانند «لایت باکس» یا استفاده از «خیمه نور» را می‎شنوید احتیاط کنید چون نشان می‎دهد عکاس مورد نظر تجربه کافی ندارد و عکس جواهرات شما کیفیت لازم را نخواهد داشت.

۱_ تجهیزات مناسب برای عکاسی طلا و جواهر

شما برای گرفتن یک عکس خوب نیازی به تجهیزات پیچیده ندارید. می توانید از نور پنجره و یک رفلکتور کوچک برای شروع استفاده کنید.

برای عکاسی از جواهرات تجهیزات مختلفی به‌کار برده می‌شود که معمولا قیمت بالایی دارند اما در  تصویر بامعمولاً برای عکاسی به عنصر دیگری به جز جواهر احتیاج دارید تا به عکس شما جلوه دهد. به دنبال اشیائی باشید که می‌توانید در کنار جواهر و یا به عنوان پس زمینه از آن‌ها استفاده کنید. استفاده از قطعه‌ای سرامیک، سنگ و یا تکه‌های چوب می تواند انتخاب مناسبی باشد. ولی در عین حال برای به چشم آمدن جواهرات در تصویر، سعی کنید از استفاده بیش از حد اشیاء در کنار آن پرهیز کنید.لا تنها با هم نشینی دو پس زمینه مقوایی و نورسنجی صحیح، یک تصویر قابل قبول ثبت شده است

اولین گام در عکاسی از جواهرات ، این است که مطمئن شوید قطعه‌ای که می‌خواهید از آن عکس بگیرید کاملاً تمیز کنید. چیزهایی که شاید به چشم شما نیاید، هنگامی که توسط یک دوربین دیجیتال با رزولوشن بالا از آن عکس گرفته می‌شود، ممکن است عکس را خراب کند.

اگر قطعه‌ای که می‌خواهید از آن عکس بگیرید به تمیز شدن اساسی احتیاج ندارد، کافی است قبل از شروع عکاسی با یک دستمال میکروفیبر مرطوب گرد و خاک جواهر را پاک کنید. در صورت امکان شاید ایده‌ی بدی نباشد که یک دستکش پارچه‌ای نیز تهیه کنید تا اثر انگشتتان روی جواهرات نماند.ما در راه نوین پشتیبان شما هستیم 

  • ۹۹/۰۷/۲۹
  • tablighat bartar

نظرات (۲)

  • کربنات کلسیم
  • ممنونم از شما

    خیلی ممنون برای اطلاعاتتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی