تبلیغات برتر

روش های تبلیغات برتر در شبکه های اجتماعی

تبلیغات برتر

روش های تبلیغات برتر در شبکه های اجتماعی

  • ۰
  • ۰

مدیریت پیج اینستاگرام

در حال حاضر اینستاگرام محل بسیار مناسبی برای بازاریابی و فروش و همچنین برندینگ محصولات و خدمات شرکت شماست.
از طرفی مدیریت پیج اینستاگرام نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد و طبیعتا یک شخص با عنوان ادمین اینستاگرام به تنهایی نمیتواند همه مهارت های لازم برای مدیریت اینستاگرام را داشته باشد و برای انجام این کار به صورت حرفه ای طبیعتا نیاز به یک تیم حرفه ای و متعهد احساس می شود!
دریافت بازخورد مثبت و عالی از اینستاگرام نیازمند تدوین استراتژی محتوای مناسب و تولید محتوای جذاب می باشد. در عین حال جذب مخاطب (فالوور) هدفمند برای کسب و کار شما نیازمند گستره ای از تخصص های لازم می باشد. همچنین تحلیل آماری اینستاگرام هم امری بسیار حیاتی می باشد.
توجه داشته باشید که فروش و تبلیغات اینستاگرام به‌ راحتی میسر نبوده و برای این امر باید برنامه‌ریزی دقیقی داشت. استفاده از دانش و تجربیات متخصصین این امر موجب خواهد شد تا شما در مسیر درست قرار گرفته و به راحتی میزان فروش خود را به بالاترین سطح ممکن رسانیده و کسب درآمد نمایید. نمادین با دارا بودن کادری مجرب و متخصص، توانسته است نظر بسیاری از مشتریان را جلب نماید. کافی است تا حوزه تخصصی خود را اعلام کنید تا ما به بهترین روش ممکن شما را در امر مدیریت پیج خود در فضای مجازی یاری نماییم.

عکاسی صنعتی

اگر شما کارخانه ، مجتمع  پتروشیمی هستید و یا پروژه های بزرگ صنعتی در پیش دارید در واقع هیچ چیز به صرفه تر از  طراحی کاتالوگ و عکاسی صنعتی و تجاری برای شما نیست و در کل جهان از این روش استفاده میکنند ، این دو در واقع خط تولید شما را به وضوح معرفی میکند ، متخصصین شما را معرفی میکند و چه چیزی مهمتر از این برای شما ؟ در واقع کسانی که این تصاویر را مشاهده میکنند  مدیران ارشد نیستند و مشتریان شما هستند حال چه مشتری قدیمی و چه شخص جدید و بیشتر هدف برای ترقیب مشتریان جدید است.  تمامی  مدیران صنعتی به خوبی میدانند  که تصویر برداری و فیلم برداری از فرایندهای صنعتی پروسه ای بسیار دشوار است. شما اگر بخواهید طراحی کاتالوگ تبلیغاتی حرفه ای داشته باشید باید عکس هایی با بهترین کیفیت و رقابتی از محصولات خود داشته باشید و در غیر این صورت مطمئنا کاتالوگ جذابی نخواهیم داشت.پیشنهاد میکنیم از صفحه طراحی کاتالوگ دیدن فرمایید تا تفاوت ها را مشاهده کنید.
عکاسی به عنوان صنعت یعنی نوعی از عکاسی که انسان و تفکر و اندیشه اش هیچ گونه دخل وتصرفی در آن ندارد یا اگر دارد این اندیشه و تفکر صرفا جهت سامان دادن به عکس بر اساس اسلوب و روش های آزموده شده است و بدین منظور که عکس به جهت تکنیک مشکلی نداشته باشد. نوردهی یا نورپردازی درست باشد کادربندی بر اساس معیارهای شناخته شده صحیح باشد واز این قبیل.

دو مثال برای این نوع عکاسی یعنی جایی که عکاسی صرفا صنعت است و حتی چشم انسان هم برای انتخاب لحظه عکاسی دخیل نیست :

ماهواره ای که از فضا دقیق ترین تصاویر را به زمین مخابره می کند.در این نوع عکاسی همه چیز طبق فرمول و حساب شده انجام می شود. این جا عکاسی صرفا علم است و صنعت است و البته کاربرد خودش را دارد و بسیار مفید است. یا نوع دیگر آن عکاسی از طریق میکروسکوپ یا تلسکوپ و غیر آن برای مقاصد پژوهشی.

جاهای دیگری هم هست که انسان مستقیما در عکاسی دخل و تصرف دارد اما این دخل و تصرف او مانند دخل و تصرف یک صنعتگر در کار صنعتی اش است.مثل دخل و تصرفی که یک تراشکار برای تراشیدن قطعه ای به کار می برد یا کاری که قالیباف پای دار قالی انجام می دهد. در این گونه عکاسی محصولی تولید می شود که مفید است و ارزشمند است و چه بسا زیباست اما یک کار صنعتی انجام شده و عکاس به عنوان یک صنعتگر مطرح است. بسیاری از عکس هادر شاخه های مختلف عکاسی مثل عکاسی صنعتی تبلیغاتی ،عکاسی خبری ،عکاسی طبیعت ونیز دیگر شاخه ها از این مقوله اند. در این گونه عکاسی عکاس صنعتگری است که می تواند دقیق و زیبا عکاسی کند و بسیاری از ذوق ها این گونه عکس ها را می پسندند و از دیدن آن ها لذت می برند.

برای این گونه عکس ها متخصصان هر رشته تا حدود زیادی می توانند تعاریف یک عکس خوب را بیان کنند.

اما آن جا که عکاسی به عنوان هنر مطرح می شود تعریف دقیق دادن از عکس خوب اگر ناممکن نباشد کار دشواری است.آن جا که عکاسی را همطراز شعر ناب می شناسیم همان قدر که تعریف دادن از شعر مشکل است عکاسی را هم نمی توان توضیح داد

جذابیتهای عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی شاخه بسیار جذابی از عکاسی است به شرط آنکه عکاس بتواند تفکرو سلایق خود را در عکس بگنجاند. اگر با حوضه های دیگر عکاسی مقایسه کنیم می بینیم که تقریبا در هیچ یک از شاخه های عکاسی به اندازه عکاسی تبلیغاتی نظرات سفارش دهنده در کار دخیل نیست. با توجه به این نکته مهم به عقیده من عکاسانی می توانند از کار خود لذت ببرند که عقاید کارفرما را در ذهن خود به دقت آنالیز کنند ، نقاط ضعف و قوت نظرات وی را بررسی نمایند و با توجه به هدف نهایی کار ، بعد از تصمیم گیری صحیح با استفاده از زبان تفاهم آمیز ، تا حد امکان تفکر و سلیقه خود را به وی منتقل کنند و بعد از جلب موافقت وی عکسی بگیرند که ناشی از برآیند تفکرات کارشناسانه و نگاه زیبا شناسانه باشد. دقیقا همان کاری که ما در استودیو عکاسی صنعتی آنی بین انجام می دهیم.

استدیو تولید محتوا 
تولید محتوای ویدیویی
میدونستی جستجو توی گوگل روز به روز بیشتر به سمت محتوای تصویری و صوتی پیش میره؟ خب تو دنیایی که جذب کاربر و مشتری رابطه مستقیمی با تولید محتوا داره همه کسب و کار ها باید تولید محتوای مولتی مدیا داشته باشن تا سئو شون بالا بره و از رقبا عقب نمونن
این روزا خیلی ها درباره این عبارت یعنی “کانتنت مارکتینگ” صحبت میکنن. کانتنت مارکتینگ در دنیای امروز و به ویژه با شروع موج گسترده هجوم به سمت دیجیتال مارکتینگ برای ادامه حیات بیزینس ها، معنا و مفهوم جدیدی پیدا کرده. ما مشاور و همراه شما در هستیم.
تولید محتوای ویدئویی
تولید محتوا چیست؟
یکی از ابداعات بشر تولید محتوا است. از نوشتن کتاب، زندگینامه، چاپ روزنامه  و مجله در عصر گذشته گرفته تا ساخت فیلم آموزشی، تولید عکس و فیلم برای شبکه های اجتماعی در عصر حال تولید محتوا می گویند.

یکی از بخش های تولید محتوا – تولید محتوا به سبک ویدیو است. ویدیو امکانات بسیار جذابی برای نشان دادن خدمات و امکانات هر سازمان و گروهی قرار می دهد. ویدئو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیویی تاثیرش در جذب مخاطب و سرچ سایت (سئو) و بسیاری از کمپین های تبلیغاتی چندین برابر محتوای متنی است. شما با ترکیب همۀ هنرهای نمایشی (صدا، موسیقی، تصویر، متن و.. ) به صورت یکجا بهترین روش برای رساندن پیام به مخاطب را انتخاب کرده اید. به همین دلیل است که سینما را هنر هفتم می نماند.

تولید محتوای ویدیویی انواع مختلفی دارد،
محتوای ویدئو مارکتینگ چیست؟
یکی از جدیدترین روش های بازاریابی اینترنتی، ویدئو مارکتینگ است که در آن کلیپ های ویدئویی در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد. بطوری که میزان تاثیر ویدئو مارکتینگ بر سئوی سایت چندین برابر محتواهای متنی و نوشتاری است. به کمک ویدئو مارکتینگ می توان محصولات و خدمات را به صورت تصویری به مشتریان معرفی کرد.

ویدیو مارکتینگ خود شامل انواع مختلفی است. دو نوع پر استفاده و مناسب برای نشان دادن خدمات و محصولات تیزرهای تبلیغاتی و تیزر صنعتی می باشد.
محتوای ویدئو آموزشی چیست؟
در حال حاضر صنعت آموزش درگیر تغییر و تحول اساسی و بنیادین است. در بین روش های جدید آموزش – آموزش از طریق ویدیو به صورت مجازی از جایگاه ویژه ای بین مخاطبین برخوردار است. به طوری که سالانه 20% افزایش مخاطب نسبت به دوره های حضوری را شامل می شود. ازین رو تکنیک های تولید آموزش مجازی روز به روز با کیفیت تر و تخصصی تر شده است.

5 پیش بینی دربارۀ آیندۀ آموزش در ایران :

1- کوچک شدن فضای اموزشگاه ها
2- یادگیرندگان شما را قضاوت می کنند
3- وب سایت تبدیل به دفتر آموزشگاه می شود
4- گوشی های تلفن همراه و یک دانشگاه آنلاین
5- وبینار جایگزین کلاس های حضوری می شود


اگر شما صاحب یک کسب و کار خویش فرما هستید یا سازمانی هستید که تازه به مزایای برندینگ شخصی و سازمانی پی برده اید اگر شما به محصول و خدماتی که ارائه می کنید ایمان دارید و فکر می کنید توی زمینه تخصصی شما حرفی برای گفتن دارید .  بهترین انتخاب ممکن را کرده اید یکی از بهترین محل های تبلیغات رایگان و کم هزینه جهت برندینگ شخصی و دیده شدن شبکه های اجتماعی است.

در خصوص شبکه های اجتماعی دیگه نیازی به توضیح نیست! چراکه این پدیدۀ جذاب و پرمخاطب ای روزها با زندگی ما گره خورده و هرجایی از دنیا که متصل به شبکه اینترنت باشد روزانه حداقل یکبار اسمی از این شبکه ها می شنویم.

مثل تمام مطالب و بخش های مختلف گروه فیلمساز که نوشته ایم بازهم در این خدمت هم اشاره ای می کنیم به این اصل که  اگر قرار است حرفه ای باشید بهتر از از متخصص ان حوزه کمک بگیرید . همۀ ما زمان کافی برای متخصص شدن در همۀ حوزه های ممکن را نداریم. به همین دلیل با اعتماد کامل می گوییم (اگر کار خوبی ارزش انجام دادن ندارد پس ارزش خوب انجام دادن هم ندارد!)


فرق ساخت ویدیو مارکتینگ شبکه های اجتماعی و ویدیو مارکتینگ  سایر رسانه های تصویری در نوع مخاطب و میزان زمان جذب مخاطب نهفته است. به همین خاطر با تصمیم درست نوع محصول و خدمت شما و حضور در شبکۀ اجتماعی مرتبط بهتر است تکلیف پخش محتوای خود را از قبل مشخص کنید.

برای مثال سازمانی که نوع تولیدات و محصولشان را از طریق عکس می توان به مخاطبان نشان داد بهتر است شبکۀ اجتماعی اینستاگرام را برای اینکار انتخاب کنند و یا سازمانی که بیشتر خدماتشان حول محور ویدئو و فیلم است بهتراست شبکه های اجتماعی مبتنی بر ویدئو را به عنوان شبکۀ اصلی ارائه محصول و خدمت خود انتخاب کنند. مانند (آپارات/ یوتوب و ..)
 

  • ۰۰/۰۶/۰۸
  • tablighat bartar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی